Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

12 October 2009

bodoh!

hm,
today bukan hari yang bagus utk aku,
dan ntah kenapa,
hati aku nih memberontak nk jugak tulis blog nih,
bukan nk aibkan keluarga aku,
tapi ni utk pengajaran buat korg,
supaya xbuat mcm nih,
okay???

ptg smlm mak aku mtk tunang kak aku( abg wan )
pegi wdraw duit kat bank,
rm500,
pastu dia pn kuarkan dah,
bila dia bagi balik resit, ada lagi baki rm 2043,--
so,
ptg tadi mse aku balik skola,
mak aku cte..
pkul 2 ptg tadi dia pegi bank nk wdraw duit,
tgk2 tgal rm1043 je,
that means ada org yg da kuarkan rm1000.
dlm family nih yg bole syak cume abg ngn kak aku je,
ak xtau lah nk syak sapa,
sbb mmg dua2 pn aku meluat sgt,
=.="
dah byk kali buat perangai,
dah tua tp xreti nk keja,
umoq da 30 pun dok bergantung kat mak lagi,
tulah,
suruh blaja xmau,
dah bodo tu,
xreti2 nk keja,
dahlah tu,
xsedar diri!!
dahla spm pn result atas pagar,
ada hati nk keja gaji ribu2222!
gaji 7, 8 ratus xmau.
kata sikit,
bodoh!
kalo ang dah diploma ka ijazah ka,
xpa jugak nk kata mcm tu,

haa, maaflah blog kali ni byk mencarut sket,
okayy??

then, aku pn ckp lah kt mak aku,
"mak ni, satg ckp la dgn depa tuu,
mak dok diam ja,
memanglahh"

then,
balik rumah, mak pn ckp la,
tp mcm biasa lah,
suma pun xmngaku!
buat xbsalah,
ehh, mana ada! mana ada!
babii ah!
xkn toyol p cucuk duit kt bank kot?
bangkai.

dahla gawat skrg ni,
depa tu xreti2,
yg da kawin, yg nak kawin sama ja.
menyusahkan mak aku,
dulu kawin pn duit mak aku,
bila dah lepas kawin xda rasa pn nk bayaq balik,
lagi mau curi duit!
bodoh bodoh bdoh!!

walaupun aku marah2 ni,
aku masih lagi harap,
Allah bukakan pintu hati sapa yg curi tu utk bank in balik duit tu kt akaun mak aku,
hm..
stakat seratus dua xpa lah jugak,
ni seribu,
kalo ang nk p mekah ka,
nk p buat baik xpa jugak,
ni nk p berseronok,

ya allah.............


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...