Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

26 November 2009

sooooo fine! :D

haha,
mood sgt baik kot hari ni, :D
walaupun agak boring,
tbe2 je mood nk blogging,
wink2 ^.^

eh,
i saw this.
grreeaawrr.blogspot.com

next is, my beloved t. nama penuh siti khadijah binti shamsuddin. ini pun best sebab t pun minat hafiz yaww! so, kitorang sama-sama handle hafiz fc punya site. gua banyak cerita masalah gua kat dia, but dia sangat jarang cerita masalah dia kat wa. gua anggap dia dah macam adik-beradik ah. and dia banyak simpan masalah keluarga gua. semua masalah keluarga gua bagitahu dia. oh, almost everything.




then, ak pn rase mcm nk tulis smthg laa, :D

dear syazrinah ramlan, :P
replying comments: hee, i xnk jadi akak mcm u dgn rabia tauu, sbb i mude lagii. hoho :D
hope dpt jadik ur verrrryyyy bestfriend! xD over pulakk, :P
and and, i bkn xnk story probs dgn u.. tp ntah lah,
rasenya i xstory dgn spe2 pon, :D
sbb.. if i do,
hella pjg giler kot, :P
spe yg xde probs kn? -.- tp sbb probs tu x la mrosakkan life i,
so, i better keep it 2 mself. :)
thnx for being soooooooooo nice 2 me, :)
i love youu, :P
u are my important one, :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...