Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

31 October 2010

nightmare !!

Aku baru bangun ni,
terjaga dan tersentak sebab MIMPI ngeri,
bangun2, aku teringat BLOG!!!
korang nak percaya, xnak percaya, nak gelak, nak menangis,
suka hati koranglah.

cerita dia mcm ni,
aku ngn abg aku..abg li.
kitorang berenti kt traffic light,
tbe2 abg li teringat yg dia tertinggal barang,
so, kena patah balik la.
tempatnya mcm tempat kampung,
banyak pokok2,
abg aku nmpk org kena bunuh,
then org2 yg membunuh tu ikut kitorang sebab kitorang try to run.
smpai depan rumah mak lang aku.
rumah tu kecik je,
diorang tu ada dalam 10 orang.
aku masuk dalam rumah and stay tepi tingkap.
aku nampak parang then aku hulur kat abg aku melalui tingkap.
he killed 2-3 people to defend himself.
then 1 of them masuk dalam.
he asked me to hold something, but then
bila dia bagi benda tu
baru aku perasan he was holding a very short knife in his hand,
aku dengan abg aku was bleeding everywhere.
lepas tu,
dtg seorang ni, dia pegang gergaji mesin.
fuhh! time tu jgn ckp la, i was verryyyyyyyy scared!
aku amek gergaji dalam rumah yg ketak2 tu.
when he came near to abg,
aku tetak dia dekat belakang kepala,
bila aku buat cmtu, gergaji tu macam only hurt him.
dia mcm nk marah,
then aku tetak kepala dia.


.....

lepas tu aku sedar yg aku tgah mimpi,
aku terus paksa diri aku bangun,
then aku tersentak.
:'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...