Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

06 October 2010

touched ;,(

Bismillahirrahmanirrahim..
With The Name of Allah The Most Gracious,

Assalamualaikum and a verrrrrryyyyy good day :D
(^,^)

Hari ni ada la 2,3 benda jadi..
bad and good things..
The GOOD thing is...
tadi kelas pukul 2-4ptg..
perut dah mula grukkkk22..haih~ sedangkan pagi tu dah makan ha...
biaselah, perut besar, makan pun banyak =.="

then masa tu kelas fizikk...
lepastu, cakap dekat member sebelah,
"lapa..."
si dia pun tengok..then dia raba2 beg dia..
tadaaa~~karipap! haha :D
ada 2, dia bagi 1..
wuhh...macam nak nangis kat situ jugak :'((terharuuu...sebab dia pun lapa, tapi dia bagi 1 kat guwa :'((time kasih Asfidatul Azni !!


BADDDDD punye,
hm... my roomate+classmate was not talking to me since yesterday..and i was like... hey dear, ape yg aku dah buat?? tell me!!!!! tapi dia..hm, she was not that kind yang akan bgitau if someone hurt her.. tapi, aku xsedar.. bagitau la aku if aku buat salah kat ang... :'(( i ruined my whole day :((( dah nk dekat PSPM dah ni... takmo la gadoh2 ngn anggg please... aku syg ang....gila33333333333 tau! and...sorry....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...