Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

31 December 2010

baru cara baru

Assalamualaikum,

Mood New Year should be a triple awesome, but I had a bad one. :( I dont have my BFF besides saying.. WEH!NEU YER BOH! xpun, CHILL LAH WEH, NEU YER NII!! xda, semua xda. xda makan ciken chop mcm mak selalu buat, duduk depan tv pasang HIGH volume tunggu 12 tgh malam countdown bagai nak gila ramai2 satu family++ . very pathetic lah gua tahun ni. dengan Encik boyfriend pn problem. tak tau la gua ni apa lagi xkena. Tak cara betoi :D

takpa, takpa. Chill sorang2 sudah. New year bukan sehari, ITS THROUGHOUT THE YEAR LA WEH! ha, kan dah terCAPS LOCK. haa, tengok. buat lagi :p bukan pelik, ada orang yang lagi pathetic dari aku. Neu Yer dgn Facebook, xpun....TIDO? what the..~
Bila mai neu yer mesti lah ada wishlist kan? Haa, ni yang terfikir buat masa ni. Sebab gua ni jenis kalau nak buat, kalau ada list2 ni slow sikit lah. :)

WISHLIST(hoping for real) 2011 :)
  • apa yang baik2 yang hangpa nak, aku pun nak.

Senang kan? Bukan apa, tak baik tau tipu diri :P Satg aku xbuat hangpa mengata kat aku :P Tapi yang utama, aku nak dapat sambung belajaq... dgn BFF aku, :) And semoga family aku aman damai xda selisih faham atau dugaan yang merenggangkan kami. ( sebak~ :') )
Amin....

tadi usha Lookbook.com. jumpa ni, cun weh.STYLE!
LIKE!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...