Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

26 January 2011

kalau tak dapat sepak, killbill je. wokeh?

Assalamualaikum!

Haa, duduk dalam bilik sorang-sorang baru feeling tulih belog. Boleh pasang lagu kuat-kuat, tengok muvi kuat-kuat, gelak kuat-kuat, nangeh sorang-sorang. jemm! Baru layan, baru cara.

Hari ni aku tiba-tiba terpikir, best ke hentak barang kuat-kuat? em, serious feeling ke weh? Bukan apa, ada sorang hamba Allah tu, dia suka hentak-hentak barang. Hari-hari aku tengok, muka dia....fuhh! macam dapat satu nikmat yang aku tak dapat rasa atau nikmati tapi mungkin bakal hadapi. Kadang-kadang tu ada time dia naik syeikh, aku rasa macam nak hentak kepala dia pulak. wahhahaha. suke tak? xD

Aku bukan apa, dah nama pun berpegang kepada prinsip rukun negara err..prinsip sharing is caring, jadi kita mestilah turut serta dalam perjuangan hentak-menghentak. Bukan apa, dulu aku pernah juga terjebak dengan aktiviti ni tapi tu masa kecik-kecik dulu. dah syiok. bila dah besaq ni teringin la jugak nak merasa kan? kecik-kecik dulu hentak apa lah sangatttt.....setakat periuk belanga mak, peti ais, dengan kepala kawan yang selalu buat muka tak puas hati mahupun yang berani-berani mempermainkan kepala hamba yang sedia kurang bijak ini, :)

Oleh yang demikian, apabila aku diperlihatkan dengan aktiviti sedemikian rupa..keinginan aku untuk kembali brutal membuak-buak. teringin jugak aku nak ambik buku-buku yang selalu dia hentak dan turut menolong @ enjoy sekaki menghentak. takpun, laptop beliau? mungkin menarik. adapunnn, kepala beliau? mungkin beliau rasakan ianya tidak cukup segi. kan lebih baik hamba bantu beliau yang sedang dalam kesusahan itu?

Mungkin satu hari nanti, gua berpeluang? hehehehehe ;)



p/s; kita kena selalu bersangka baik. cara dia?





diam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...