Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

10 March 2011

Kalau dah nama tajuk tu mesti nak emo je, sampai aku pun tension nak letak title entry ape. boldoh.

Assalamualaikum . buatpe cakap balik Assalamualaikum? Jawab la Waalaikumussalam
dan Hello Eberibodi :)

No 1111 no bertuah hari ni :) Bukan ape, hari ni pergi poliklinik Jengka. Check tekak. Dah seminggu lebih sakit. Nak tidur pun susah. (tipu!) Makan pun tak lalu. (Ya Allah......) Cakap kat akak, sakit macam ni macam tu. Akak tu belajar nursing. haa, pastu akak cakap. gi check klinik la, takut tonsil.(betul ke eja?)

Mula-mula nak pegi klinik pagi, pukul 8.15 tapi sayang pulak nak tinggal lecture. Jangan haraplah gua nak study sendiri. =.=" Jadi, pergi petang pukul 2.15. Cakap kat akak HEP pastu dia call pakcik van hantar g poliklinik. Doc baik :) dia tengok tekak. lepastu kena ambik darah. buat saringan tibi. sebab dah seminggu sakit kan. nanti 16hb Mac ni kena g balik.

Lupa nak cakap, ni mungkin post terakhir aku sebab lepas ni nak nganto pulang laptop ke markas seperti yang dijanjikan. Tunggu aku balik bulan 5, hehehehe ;DD Lepas tu, Khairul Amin dah tolong daftarkan aku jadi Fasi untuk batch 2011/2012. seronok weh :)) hahaha :P

Lagi, tak lama lagi aku nak exam . doakan la mintak terbukak pintu hati aku ni nak rajin belajo. Semoga aku dapat masuk U yang aku nak, amin....InsyaAllah... :) Aku nak masuk UTM, :)


peace (Y)


1 comment:

  1. yo,demo ney,
    mkn le gula2 hacks ke,hudsons ke...
    gerenti ok..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...