Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

25 April 2011

Kalau MAK takda, dunia bagaikan sedang EARTH HOUR!

Assalamualaikum and HELLO WORLD! :)


Mom is the best creation. I love her more than everything would do. Even if it cost me life just to have her. I will. Certainly. Mom, YOU ARE THE COOLEST! Know why? Because im your big fans! HAHA ;D


Mommah and Jejarah


Profile
  • Salbiah binti Bakar
  • 55 yrs old but looks like 40 :P
Mak paling sabar even if ada family problems. Even kalau ada masalah duit pun, masa gua belajar dekat Jengka tu, mak still tanya. "Duit ada x?". Haish. Tersentuh ceq tauu.. Lagi, mak tak pernah nak story problems kat rumah dekat gua masa gua dekat jengka sebab mak nak suruh gua study 100%. Sodeh. Tau apa yang jadi kat rumah pun dari akak jejarah. Kitorang selalu sharing masalah.

Kalau aku nangis2 call mak, mak cool je. " Kenapa ni? Ce cte kat mak". Emh, aku ni je tak reti nak study sungguh2. Hemppp. Tapi mak punye pujuk tu cliche sanget :p "Fokes study dulu, yang lain takyah pikior lagi". :D

Plus2! Mak tak pernah nak susahkan orang lain even she meets an end for something. Bila dah tak boleh nak buat ape pun dia still not depending on others. Mak lah yang paling GAGAH! 

Entry ni supposed to be REAL LONG tapi pengaruh Facebook terlalu kuat. :'((

COOL HUH? Family without me. Baby tu Jejarah. :D




LOVE YOUR MOM, GHETI???




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...