Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

18 February 2011

kalau ada boifren/gelfren sile putus skrg sbb dia penipu. :)

Assalamualaikum!

Gua sedar yang gua dah banyak berubah dalam hidup gua selama sembilan belas tahun gua hidup. Contoh macam dulu gua sukeeeeeeee gileeeee lah makan durian. tapi sekarang....durian ni boleh buat gua menangissssssssssssssssssssssssss!!!! sumpah xtahan bau!

HAMBEK !

lepastu, aku tak suka lah cerita bahasa asing. cth macam indon ke, hindustan, korea, jepun. sekarang aku dah boleh layan..korea dah jadi faveret den ha. First tengok cerita Boys Over Flowers, memang best :))

TENGOK! !
HEHEHEHE :DD

lepastu, dulu gua suka masuk terowong. ayah selalu bawak lalu terowong. sekarang..fobia!boleh dapat migrain! :(( Asal masuk terowong je tutup mata pandang bawah. sebab kalau aku bukak mata, berpinarpinarberputarputar lerr jawabnye..

ape lagi ek?? em.. dulu gua gile hanfon. asal yang baru je.. sume nak. up-to-date lah katekan... tapi sekarang, gua lagi sedap pakai yang biasa2. gua pakai fon ni sekarang tapi dah barai. temporary, gua pinjam fon org je =.="

hubby

banyak lagi...tapi malas nak menulis, nak layan hindustan. laptop pinjam kan??? :D
hekhekhek

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...