Senyum Simpul :)

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Kadang-kadang moody, kadang-kadang happy. Banyak cakap, takut orang tak suka. Banyak ketawa, takut kata gila. Kurang makan, takut kata kurang siuman. Hidup bagus-bagus, kawin laki kaya. Mak suka, keluarga bahagia. Tak cukup duit, mintak sama laki. Tak cukup kasih sayang, pergi mati :D

Search This Blog

27 February 2011

kalau dah nama lelaki memang gila seks ke?

Assalamualaikum.

Setelah pulang dari merehatkan jiwa dan minda di kampung, Taiping Perak. gua pulang membawa khabar berita. hehehe. Balik lah tengok mak yang sakit.. Doakan semoga mak sihat semula macam biasa ye :')

Anyhow. Cerita mak tak ada kena mengena dengan tajuk entri ! Ni nak cerita pasal masa nak balik haritu. Macam ni la cerita dia..

Situasi 1
Gua sedang mencari henfon dalam beg.
Pakcik GS: Astaghfirullahhalazim...
Gua tengok pakcik sambil senyum.
Pakcik GS: Cari ape tu?
Gua: Cari barang.
Pakcik GS pun berlalu pergi.

Situasi 2
Gua sedang memilih air nak buat minum masa dalam bas.
Pakcik GS datang menghampiri.
Pakcik GS: Adik nak balik mana ni?
Gua: Perak
Pakcik GS: Perak kat mana?
Gua: Taping.
Pakcik GS: Taiping Kamunting?
Gua: A'ah. :)
Pakcik GS: Umur berapa ni?
Gua: 19.
Pakcik GS: Ohh...muda lagi. Belajar kat UiTM ke?
Gua: Tak lah, matrik :)
Pakcik GS: Dah ada boifren ke? Kalau takda, pakcik boleh bagi..
Gua dah rasa lain je, gua geleng2 sambil g kaunter nak bayar duit air.
Pakcik GS: Pakcik bukan main-main. Pakcik nak buat bini je.
Gua: (dalam hati) daimmm punya org tua!!
Gua pun ke kaunter. Pakcik GS datang sebelah.
Pakcik GS: Adik ambik air ape tadi?
Gua buat derk.
Pakcik GS: Ni air ni berapa ringgit? (sambil tanya akak kaunter)
Gua: Kak, takyah takyah. pakai duit saya je.
Terus gua belah ke tempat yang ramai orang. Nasib masa tu bas nak jalan dah. Kalau tak, gelap gelita suram muram lah hidup gua yang kosong nih. huahuahuah :DD

Balik2 gua cerita kat mak, diorang gelakkan gua. Mana gua nak letak muka nih? T_T
Mungkin Pakcik GS sedang menghadapi sindrom orang mati bini mahupun sesangat(p).



Sekian, terima kasih.
peace people (Y)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...